Anayasa Değişikliğinde Yargı

You may also like...

5 Responses

  1. mustafa dedi ki:

    anayasa değişikliği türkiyeyi demokraside ileriye değil geriye götürecektir. umarım referanduma kalmadan iptal edilir çünkü refarandum da büyük ihtimalle evet çoğunlukta olacak çünkü cahil insan çok neye evet dediğini neye hayır değidğini bilmiyen kesim çoğunlukta. türkiye için en hayırlısı olsun

  2. Sadık Can dedi ki:

    “Halk ne derse o olur” ile “halk cahil” dolayısıyla “ülkenin geleceğiyle ilgili kararları halka bırakmamak gerekir” anlayışı yüzyıldan fazla bir süredir tartışılmaktadır. Eğer gerçekten bir toplumun çoğunluğu kendisine güven duyulmayacak kadar cahil ise bu hepimizin ayıdır. Cehaleti gidermek için demek ki bir şey yapmamışızdır.

  3. Marjin dedi ki:

    Muhalefet Parti Grupları Referandum denince titriyorlar.Benim temennim inşalllah kabul edilir. Ama Referanduma da gitmesini isterim.Nedeni muhalefet parti mensupları halen bile bile gene halk evet diceğine; gene görsünler. bırakalımda halk karar versin.

  4. ali dedi ki:

    hocam bence hsyk ile maddenın deısmesı yanlıs.cunku ataturk bu devletı kurarken yargıyı bagımsız ayrı bı kurum olark olusturmustur.örnegın;cumhurıyet savcısı dıoruz yane yerı geldıgınde bu devletın basbakanını yada cumhurbaskanını yargılamalı.neden cumhur kaymakamı denılmıyor.bunlar planlanms mı yoksa?..

  5. metin esmer dedi ki:

    sormamız gereken sorulardan birisi de yargının şu ana kadar bağımsız olup da tarafsız olup olmadığıdır.yargımız kesinlikle bağımsızdır ancak tarafsız değildir.toplumda doğacak ihtilafları çözecek olan yargı o ya da şu ideolojilere bağlı kalmakta olduğu aşikardır.çünkü bu toplumda güçsüz olanlar daha da ezilmiş güçsüz dayanak noktası olan yargıya bile güvenemez hale gelmiştir.elbette bunun köklerini cumhuriyetin kuruluş felsefesinde aramak gerekir.egemenlik osmanlı devletinden sonra mutlak halden çıkarılmıştır tabii ki sözde.egemenlik halka verilmemiştir.bu herkesin kullanması gereken hakkı sivil ve askeri burokrasi üstlenmiştir.tüm sorunların,kavgaların,bir bütün olamayışımızın,devlet sistemindeki çarklarda meydana gelen bozuklukların temel sebebini yakın tarihimizde aramak gerekir.devleti kutsal sayan bir anlayışla hiçbir yargı tarafsız olamaz çunku bu anlayış bireye önem vermez.bireye önem verilmediğinde ise hukuk durur bununla birlikte devlette gelişimini tamamlar.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir